Nolla!!

Av: Annika

08 06, 2012

Kategori: Agility, Pixie

2 kommentarer

I tisdags var det kvällstävling i Oxie (vår gamla hemmaklubb)
Både Eva & Henrik mötte upp med mig, barnen & Pixie! 🙂

Förutom att en riktig surtant inledde med att anklaga mig för att ha beträtt tävlingsbanan & därmed skulle bli diskad så var det en trevlig kväll! 🙂

Första klassen, agilityn, gick förvisso inte så bra. Jag klantade till det vid slalomen & sen hoppade Pixie ner från bommen 😦
Hoppklassen däremot gick bättre & vi lyckades för första gången, ÄNTLIGEN, ta oss runt en officiell bana helt felfria! 😀
Dessvärre räckte inte tiden till pinne men nu vet jag iaf att vi KAN! 😀
Nytt försök i Malmö på lördag.. 🙂

2 kommentarer på “Nolla!!”

  1. Handskarna visar att det är vinter. I juni…
    och att det ser ut som att jag ska mörda. Prixie…

  2. Tillägg: Båda citaten är fel!


Lämna en kommentar